میتونه سخت یا آسون ..... با بلا و مصیبت ،یا با خیال تخت و راحت ،زندگی کنه و همینطور به زندگیش خاتمه بده ..... مال من از اون دسته سخت هاست ،که اگه توش باشی با دست و پا زدن تو این بیشتر تو حچر میفتی و بیشتر تو باتلاق گیر میکنی.... مخصوصا اینکه اختیار خودت رو نداشته باشی و درباره ات نظر بدن...دوستام رو میبینم ....خودم رو میبینم...شاید خیلی بگو و بخند باشم و گرچه تا حدی شوخی کنم که بقیه فکر کنن شوخیام خیلی بی مزه ست .... و یا اینکه تصور کنن خیلی آدم سر خوشی ام ولی اینطور نیست ... خنده هام با دیگران،دلیلی برای گریه های تنهاییم.....پر حرفی و پر چونگیم ، دلیلی برای بودنم در جمع دیگران و دلیلی برای بودن نبودنم در تنهایی خانه....خوشحالی و نمایاندن احساس غرور در چهره ام رو در روی دوستانم سر یه چیز ساده (مثلا گرفتن نمره درسی حتی یه 0.25 بیشتر از من)،دلیلی برای ناراحتی و حسادتِ درونم و یا پشت سرشون سر چیزهای خیلی اساسی
و........
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73