بله امروز یه روز خیلی عالیه ... باید به قولم عمل کنم ... وگرنه بازم با قول هایی که قبلا داده بودم خیلی فرق نمیکنه ...... باید امسال بترکونم ....خدایا حرفهایی که دیشب باهات زدم از روی سر خوشیم نبود ... میخوام واقعا ..نه الکی.... تغییر اساسی کنم .
امیدوارم لااقل تو هم سهمی از موفقیتام باشی ..... امیدوارم سال بعد با یه تغییر جدی همراه باشم
امین
پ.ن:امروز خیلی پستم کوتاه بود ....... چون نباید خودم رو فدای اینترنت کنمممم! نه!؟![]()
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69